Hoe meet ik mn kleding?

Iedereen heeft een iets andere maat nodig, om teleurstellingen te voorkomen willen je wat tips geven om meer succes te hebben met online shoppen. Allereerst, pak een broek en een topje uit de kast welke je op het lijf is geschreven. Pak de broek en meet vanuit het kruis tot onderaan de pijp, dit is […]

Hoeveel mag ik samenvoegen?

Hi Angel, verzendkosten is natuurlijk zonde voor 1 truitje maar soms is het ook zo snel uitverkocht. Dus je kan bij ons bestellen en dan vermelden om het even (max 10 dagen) apart te houden om later bij te bestellen. Echter zijn daar wat spelregels aan verbonden.

Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen?

Helaas gebeurt het nog wel eens dat emaildiensten zoals hotmail/live/msn of gmail onze emails te leuk vinden en het voor hunzelf houden. U kunt ook de voortgang van uw bestelling terugvinden in uw account.

Hoe kan ik iets retour sturen?

Helaas kan niet altijd alles naar wens zijn. Mocht dit zo zijn, kan je het artikel of artikelen altijd retour aan ons sturen op de Noordkade 92A 2741GA  in Waddinxveen. Dit adres staat ook op je pakje. Let wel op, Gratis verzenden artikelen en opruiming is uitgesloten van retouren. Mocht je een item in de […]

Hoe kan ik ruilen?

U kunt de artikelen bij ons komen ruilen op de loods tijdens de openingsuren.

Hoe kan ik bij jullie bestellen?

U kunt onze online webwinkel net zien als onze kraam. Eerst kijkt u lekker rond en verzamelt u diverse artikelen in uw mandje. Als u klaar bent met winkelen kunt u naar de kassa gaan om af te rekenen.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Uiteraard met zulke leuke kleding kunnen we niet alleen in Nederland blijven. We leveren door de hele EU heen. Mocht je kiezen voor bijvoorbeeld Spanje, dan zal u zien dat ook de porto kosten worden aangepast.