Iedereen heeft een iets andere maat nodig, om teleurstellingen te voorkomen willen je wat tips geven om meer succes te hebben met online shoppen. Allereerst, pak een broek en een topje uit de kast welke je op het lijf is geschreven. Pak de broek en meet vanuit het kruis tot onderaan de pijp, dit is […]
Hi Angel, verzendkosten is natuurlijk zonde voor 1 truitje maar soms is het ook zo snel uitverkocht. Dus je kan bij ons bestellen en dan vermelden om het even (max 10 dagen) apart te houden om later bij te bestellen. Echter zijn daar wat spelregels aan verbonden.
Soms kan het zo zijn dat er een vertraging optreedt door drukte aan onze of aan de kant van Postnl. Je kan ons altijd een PB sturen op facebook of een email op [email protected] voor meer informatie. Hou ook je account in de gaten!
Helaas gebeurt het nog wel eens dat emaildiensten zoals hotmail/live/msn of gmail onze emails te leuk vinden en het voor hunzelf houden. U kunt ook de voortgang van uw bestelling terugvinden in uw account.
Helaas kan niet altijd alles naar wens zijn. Mocht dit zo zijn, kan je het artikel of artikelen altijd retour aan ons sturen op de Noordkade 92A 2741GA in Waddinxveen. Dit adres staat ook op je pakje. Let wel op, Gratis verzenden artikelen en opruiming is uitgesloten van retouren. Mocht je een item in de […]
U kunt de artikelen bij ons komen ruilen op de loods tijdens de openingsuren.
U kunt onze online webwinkel net zien als onze kraam. Eerst kijkt u lekker rond en verzamelt u diverse artikelen in uw mandje. Als u klaar bent met winkelen kunt u naar de kassa gaan om af te rekenen.
Uiteraard met zulke leuke kleding kunnen we niet alleen in Nederland blijven. We leveren door de hele EU heen. Mocht je kiezen voor bijvoorbeeld Spanje, dan zal u zien dat ook de porto kosten worden aangepast.
Meer informatie over een product vind u op de pagina van het product. Hier vermelden we de oksel tot oksel (oto / breedte) maat, confectiemaat, maar ook de lengte en de stofsamenstelling.