Shopping Cart

FAQ

U kunt onze online webwinkel net zien als onze kraam. Eerst kijkt u lekker rond en verzameld u diverse artikelen in uw mandje. Als u klaar bent met winkelen kunt u naar de kassa gaan om af te rekenen.

Meer informatie over een product vind u op de pagina van het artikel. Hier vermelden we de oksel tot oksel (oto / breedte) maat, confectiemaat, maar ook de lengte en de stofsamenstelling.

Oto betekent Oksel tot oksel. Dus dit is de gemeten breedte van aan artikel onder de oksels.

U kunt bij ons afrekenen met iDeal, Achterbetalen en mr Cash (België)

Als uw pakje wordt verzonden, krijgt u van PostNL automatisch een email met daarin uw track en trace. U kunt dit ook zien in uw account onder mijn bestellingen.

Helaas gebeurt het nog wel eens dat emaildiensten zoals hotmail/live/msn of gmail onze emails te leuks leuk vinden en het voor hunzelf houden. U kunt ook de voortgang van uw bestelling terugvinden in uw account.

Soms kan het zo zijn dat er een vertraging optreedt door drukte aan onze of aan de kant van Postnl. Je kan ons altijd een PB doen op facebook of een email op info@curvedangels.nl voor meer informatie. Hou ook je account in de gaten!

U krijgt een betaalverzoek in uw email 5 dagen na de bestelling. Eventueel kunt u ook een directe link vinden in uw account

U kunt bij ons Wings sparen door uw aankopen te doen terwijl u aangemeld bent. Het systeem kent dan automatisch uw spaarpunten (wings) toe. U kunt dit ook terugvinden in uw accountpagina als u aangemeld bent.

Uiteraard met zulke leuke kleding kunnen we niet alleen in Nederland blijven. We leveren door de hele EU heen. Mocht je kiezen voor bijvoorbeeld Spanje, dan zal u zien dat ook de porto kosten worden aangepast.

Helaas is niet altijd alles naar wens. Mocht dit zo zijn, kan je het artikel of artikelen altijd retour aan ons sturen op de Brugweg 68, 2741 KZ in Waddinxveen. Dit adres staat ook op je pakje. Let wel op, Gratis verzenden artikelen en opruiming is uitgesloten van retouren.

Wij bieden u een service aan waarbij u een retoursticker kunt aanschaffen aan de onderkant van uw track en trace email.

Op de markt kunt u uw artikelen ruilen voor de artikelen die op dat moment zich op de markt bevinden. Online kunt u een artikel retourneren en het vervangende artikel opnieuw bestellen.

Helaas moet er soms ook iets retour en wij streven er naar om binnen een week na ontvangst uw retour verwerkt te hebben. Als deze verwerkt is krijgt u een aangepaste factuur van Achterafbetalen of het geld binnen 2 werkdagen terug op uw rekening. U kunt dit ook terugzien op uw account als u aangemeld bent

De markt is geopend op maan-. woens-, vrij- en zaterdag van 9 tot 5 uur.

Load More

Curved Angels

GRATIS
BEKIJK